Friday, June 11, 2010

Yeayyyyy....En acid pulang dari perantauan





Alooo,

Setelah 5 ari en acid ke Perak,arini dia akan pulang menemui aku....sang isterinya yg kehausan kaseh sayang nya...hahahahahahaha..goli den dongar cmtuh.

En acid janji nk beli limau abon(limau bali) utk aku,aku suka limauuu tuhh...best smpai ms tulis en3 ni pon aku terngliur sorang2....

Takpe2...aku setia di sini........ehem ehem ehem......

Sesi bergambo bersama Kenny Rogers.........



meQ punyo



air en acid,mcm pompuannn minum air stroberi



en acid punyo~red bean,coleslaw.macaroni n apo ntah~



Biase ar aku kan



Aku merinduimu~ting tong~hehehehe






Haruslah bini dia plak kn posinggg...auwwwww.....














lau pose cmni..musti nmpak debab...walhal aku kurus meleding taw.......



sempat agy aku g beli make up^^ingt en acid xpasan...cesss^^









2 comments:

  1. suke le tu,en acidnya dah blk,siap ada buah tgn sekali....

    ReplyDelete
  2. wahahahaha...pndainye kak nurul.dia kena gtaw lau x dia wat balek buah kaki jerk.....

    ReplyDelete

NGOMELAN2