Monday, June 14, 2010

KLCC


Selamat pagiii sumerrrrrr.....:-))))))

Hari ini sekali lagi aku nk menceritakan apa yg aktvt aku pada ari ahad pulek ok.Jgn mare ari ni aku gile mgepost citer psl daklu n en acid.......

Semalam kitorg g KLCC setelah sekian lama jugek tidak ke sana.Nak tgk gaks kot2 ade pape perubahan yg aku xbisa tgk lagikkk.......

Sampai2 jer tgk samer aje cam taOn 1999 dulu...hahahaha...yg bertukar nye hanyalah butik2 kedai yg brg2 mewah makin bertambah kt KLCC.Tapi aku jek yg xmampo2 lagik nk beli brg2 mewah tuh...ehekkss...ntah bile la dpt beli kan kan kan........@keep in my dream...huhuhuhu....

Tapi yg berubah nye plak,makiin la ramai mahkluk2 ke sana.aku xtaw pe la yg spesel sgt kt situ smpai kn berpusu2 org2 di dlm isi perot klcc tuh.Nk kata sOping,xpulak bawak balek berderet2 paper bag,errmmm....datng la kot yg ramai cam aku dating ngn en acid....hahaahahhahaah....mcm ler klaka sgt bunyinye.over la plak ko meQ oiiiiii....kan malu sndiri....xpo2 aku mmg suke memalukn diri sendiri puunnnnn......wawawawawa.....

Actually ingt mmg nk cari perfume kt situ alang2 da kua kan,tp smbil2 tu cuci la mata skali ek....meh kite followwwwww........



Nampak yer tuan2 dan puan2...waktu kami smpai kul 4.09 ptg yerrr......
















tgk tuh.....ramai kan kan kan.....








Nak jugak...ehekkssss















Roof suria klcc








Yg baru skang ader pengangkutan tuk tmn2 klcc.....tuk yg malas nk berjalan laaa.....












bersunggOh2 anak beranak neh menghayati keindahan klcc














menikmati alunan air pancut~uwiiikkkk~




Haaa...sami buddha pon ade taw...bwk kamera canggeh lagikkk




See see l=pukul bape kami balek......yup betull kul 643 ptggg...kami kua wal sket coz nk pegi Khadijah Ibrahim Kitchenss.....











~cuci mata en acid~uwiiiiiiiii~



Oh...yaaaa...kt bawah ni plak hasil tangkapn kami berdua di Suria KLCC





5TH Avenue Elizabeth Arden and Bonia Belt~en acid blanjew taw perfume..Tima kacih papa~
Da lama xbeli 5TH avenue tuh...windu bau dia..hukhukhuk...



Elizabeth Arden~RM256.00~for 125ml





Bonia Belt~RM225.00~less 10%
Wow....putih tuh xtahan...cam owg mude la en acid neh...for 2 item sajork da perabes dkt rm500....




Anyway....Luv U soo much papa....hakhakhak......



No comments:

Post a Comment

NGOMELAN2