Tuesday, June 29, 2010

En acid pulang dari Sabah bah

allooooo......

Suke niiiihhhhhhhhhh........
akhirnya en acid selamat pulang dari Sabah malam semalam......
Rindu bangat kt dia teman seperjuangan aku di rummahh...hahahahaha...

Sepatotnya kul 3 petang da smpai KLIA,sekali flight delay plak coz system dow.

Ish ish ish,cian kt dia coz kena tggu lama.Delay plak tuh smpai 2 stengah jam...ayoooo...
Last2 smpai KLIA kul 6 ptg daaa....
Da la kena pack2 barang2 opis plakk...tup tup smpai umah kul 8mlm...
Kesiannn........

Pastu ari ni ader program plak ngn MAS.....tambah double triple penat tuh....
Kesiaannnnn.........

Tapinyg paling penting en acid wat balek souvenier klat aku n kekawan aku(skali la tuh kira...hehehehe)
Naseb bek membe ingat gaks kat aku.....(mmg slalu ingt kan pa kan)..:-))))

Haaa....nie la sevenier yg dia wat balek tuh...
Meh kte nonton ye pak......




nak kuda laut...layan aje la bini dia neh






fridge magnet




















\
Yang nie aku punyooooo....













Abstrak ke susun atur tuh??????hehehe.....





my all


bye




No comments:

Post a Comment

NGOMELAN2