Wednesday, June 09, 2010

Makan Makan Makan






Haluuuuuu.......

Semalam kitorg g Mines.Sajek je nk jenjalan n mkn kt sana.Lagipon aku nk sgt mkn kat Lemongrass kt Mines...cedappp asam laksa dio.Kekawan yg len plak pon stuju skali plaks tuh nk mkn kt situ.Uih,melompat keberokan la aku pegi Lemongrass. 

Haaa....lagi salah satu sebab kitorg g Mines sbb "BOSS" xdo...hahahahahaha...suko suko suko....
Kami lau meraikan ketiadaan boss mmg cenggitu.Bistu ble lagik plak kn nk berpoya2 cmtu.Time boss ado mne ley,t lau lambat sket da kena jeling.Even kami taw ader yg jadik mata2 bosss or tukang repot,pedulik hape kami.Diorg bajet diorg tuh bagus sgt ker smpai xpenah wat ape2 kesalahan pownnn....<<<<>>>>...


PAs mkn kitorg g ronda2 window sOping.....
sambil2 window tuh,kami terrrrrsOping plak.Cam aku sempat gaks sambar baju shirt kt Nichii solai...
Tapi gmbo luper nk snap ler.Aku rs cm cantek jek baju tuh,kaler orange lagik tuhhh.....jgn xtaw kwn2..aku kn gile glamerr...hahahahaha....

Time kua camtuh sonok giler taw smpai aku tlupa nk ajak sorg lagik kwn kt opiss.....ley kire cam dia tertinggal laaaa.....ehehe..ekekekeke....
Da smpai Mines kot baru sedor......

Xpe2x len kali no kte kua agik.....
Sile2 la cuci mata ngn gmbo xbape byk neh....lupo nk snap....huhuhuhu....

Renung2knlah dan selamat beramal........





aku makan asam laksa n air coke




wowww melati....bosa nganga...haa yg teruna tu la sorg yg ikot kami g Mines.Dia mmg setia ngn kami...hakhakhak.....



Yang ni jgn ckp laa...Ratu segala makanan.Asal ade makanan ade la dia,lau xdo makanan dia akan g carik makanan tuh.


Cweet couple...hahahahaha....



Nyummmyyyy


Kak Zana pon ado...paling veteran...hikhikhik...


Nnnt kte g makan lagikk yer kawan2....:-)

No comments:

Post a Comment

NGOMELAN2