Monday, June 28, 2010

Rizalman 'PUTEH' ~busana muslimah fashion show~

Salammmm sumer,

*wink wink wink*
Sungguh begitu teruja aku pada weekend yg baru je melabuhkan tirainya.....
Terasa sungguh pantas hormon adrenalin aku bergerakkk.....
Ehekksss....mst korang tertanya2 kan nape plak tetibe aku cam berok dapat pisang.....

Begini citenya,ari sabtu ritu aku pegi ke fesyen show yg Rizalman adakn kat PJ Trade Center.
Kalau ikotkan takot gaks nk pegi maklum le xpenah smpai sana.
Pastu en acid plaks xdo,kena outstation,satu hal plak nk cari peneman ke tempat gitu.Mne besh gi sorang,lagipon mst ader bodyguard and cameraman baru le bermakna serta menjadi sejarah buat kita kan kan kan......hehehehehe....


Last2 naseb bek anuar opismate aku sanggop temankn aku......
Dia ni baby elephant kt opisss......hahahaha...kiut gitu,maw lau dia baca blog nie dia pelangkong aku...
Dan berterima kaseh jugak kepada encik GPS kerna jalan yg di anta begitu menyenangkn jiwa yg sedia berkecamuk pada ari tersebot.....GPS en acid...hehehe....Ritu ley la pakai keta dia.....besh2x...

Sampai dlm kul 2.30,kami makan dulu kt canteen kt PJ trade center tuh...tp canteen yek bkn kantin.ingt sodap tapi ampehs...chicken tomato kunun,da mcm chicken dance jek.n chicken chop kunun tp da rasa chicken run...aduyaii......mahal jer lebeyyy.....

Pastu kitorg masok ke show room tuh dan tggu show yg akan berlangsung.......


Okey la saudara saudari sekalian, meh kita sama2 layan gambo di bawah yerrr...


Selamat terhibur~wink wink wink~





































No comments:

Post a Comment

NGOMELAN2