Thursday, June 10, 2010

Pagi2 lagi daaaa...........





alooooo sume,

Suke nye dpt lagik kte jmpa d arena pblogan neh.Lau dulu di arena persuratan tp skang d arena pblogan.Ala,tujuannye sama je cuma cara dan situasi saja yg berlainan.Suke suke suke...

Apakah menda yg telah membuat aku terlalu suke di pagi hari nie...?
Cuba korang teka sume???teka la teka la.....
Xpe la lau xnk teka,aku teka dan jawab sendiri la jawabnye....huhuhuhu...

Haaaa,datang2 je opis pagi td,baru aku ingt nk beli nasi lemak,sekali akak yg jual nasi lemak tuh xdtg.Mulenya agak kecewa la sket,iye la pnyala aku xcited tggu ns lemak dia,alih2 mc plak rini.Dah la semalam aku xsempat beli coz da abesss....tp ns lemak dia mmg besh arr....sedappppp....mcm aku buat...hahahahaha....

Tetiba masok je ke bhg aku,kengkawan pnggl....ingtkn pehal plak kan...
aku pon gi la kt tmpt mek sam,tetibe aku nmpak 2-3 bekas makanan......fuyooohhhh ader rezki beso rini..
Rupe2nya NASI MINYAK tuh.....sedaappppppp...

Yang ns minyak tu plak Wan Tolo yg bawak.Nama sbenar dia duan tp aku pnggl wan tolo coz ramai sgt org nma wan kt cni...

Anyway TERIMA KASIH Wan Tolo....Sayang kamooo...
Len kali bawak la lagikkkkkkkk.......



Menu ari ini~nasi minyak n dalca~




ayam kurma



antara askar yg terlibat...c'ju dan c'mas



askar paling perkasa....Miza



suka c'ju makan tuh



mek sam kontrolllllll tuyh...ehekksss...




~meQ n c'jues~

No comments:

Post a Comment

NGOMELAN2