Monday, June 07, 2010

Pulau Pangkor part 2

halluuu....

adehhh bapak lame aku nk smbong balek part 2 kt pangkor ritu.Jgn salahkanku(bak kata lagu nurul..ehekss)
ek,salahkn bos aku,dia yg xkasik aku update menda2 alah cmne.Bos aku kata lagik baik wat keje dr memblog ntah pape neh.Alaaaa...ikot suka limpa aku ah aku nk memblog ke,mengarang ke,menolo ke...ko pehal plak nk marah3 gue neh.Kalu nk wat jugak,meh aku ajar.Ntah2 sbb dia xde blog la tu dia xkasi aku buat.....
Cite di atas hanya rekaan semata2...hahahahaha...
Yg sebenar2nya aku mmg xdo masa aaaaaa....dush3x....

Xpe2 kali ni aku nk upload gmbo2 yg tetinggal kt camera aku lagik neh.lau simpan lagik serabut,bek aku publish je kt cni tuk tontonan umumm.....ngeeeeeee.....poyo2..





Hidangan kami pd mlm itu...yummyyy sedap besh gilerrrr
ikan pari da tggal tulang baru ingt nk snap gambo..hihihi...
Makan btemankn chaya lilin,tetibe plak blackout tp syiookkkkkk
makan di mamah seafood..grenti anda puas ati


Tapak kami kitorg...abes lenyek tapak kaki aku ble sang gergasi dtg
...siap duk buai lagik aku di malam2 buta kt pulau...




Soping time


~selamat tinggal p pangkorrr~tsk tsk tsk

No comments:

Post a Comment

NGOMELAN2