Tuesday, June 29, 2010

Backdated En3


Yuhuuuuuuu....

Sowi yek kalian sumer kalau backdated en3 aku neh bisa menyinggOng perasan korang eh....
Bukan aper en3 ni len dr yg len sket..iyo la namo pon len korang paham2 je la sendirik...

Ari ahad lepas aku banjer la anuar(dak yg temankn aku g tgk rizalman fenyen show ari sabtu) atas segalla penat lelah dia ikot aku ke hulu ke hilir....so,y not aku banje dia kan kan kan...
Lagipon en acid mmg da taw pon dan en acid sendiri yg suh aku banje nua....

Aku banje dia mkn kt Kenny Rogers dan banje tgk wayang skali.....
Tapi cite plak atas permintaan aku la......
Ape kelas ikot permintaan nua tuh...hahahaha....dia tu kan bdk xcukup umor so,aku belilah tiket TOYs STORY 3......kuang5x....

Location yg sesuai plak aku ajak jer g Alamanda.so xabes byk dwet minyak aku....hahahaa....
Lagipon kitorg jumpa kt alamanda terus.......
Janji pukul 2,aku da sampai dan tercegat kat Parkson.Sementelaah aku pon nk beli skincare produk aku tu(SK-II),nk beli kemeja selai dua......

Syiok2 aku menyOping nua pon msg aku nk gtaw yg dia da smpai kt alamnda.Aku suh dia beli tiket TOys tadik tu dulu.mmg pon blanje,aku bayar le balek kt dia karang......huihuihui....

Da settle sumer barang belian aku tuh, jmpa nua kt Kenny Rogers,da siap makan sumer aku mintak dia jadik potograper aku...hahahahaa...
ader badak di sebalik semak....hahahahahah...

Bukan aper,aku nk suh dia amek gambo legging floras yg aku beli itu ari.....
kang bising plak membe nk tgk ghupe bentok bile da pakai tuh.....
So,aku turutkn ajek permintaan dorang.....hekhekhek.......(",)
aku kan org yg menurut perintahh.......

Kengkawan sume kite tgk la hasil tangkapan Anuar nie yekkkk......
Moga hasil nya memberangsangkannn.....yg sedia terangsang...waka waka..... 































~Poto Shoot di Alamanda~ *wink*






Buktiiii yg kitorg tgk Toy story tawww......





potograper aku...........seropa dinasour daaaaaaaaaaaaaaa





kawan2 seperjuangan....ngeh5x




pilih pilih pilih

Sekian,tima kacih

~xoxo~

2 comments:

  1. Nampak same je badak kaler ijau 2 gan yg pki baju itam 2...jgn mare...gurau je.

    ReplyDelete
  2. k nurul,tu bkn badak tu dinosour la...huhuhu....mmg sama ponnnn..hahahaahaha....

    ReplyDelete

NGOMELAN2