Monday, June 14, 2010

SPECIAL POST~KHADIJAH IBRAHIM KITCHEN~



Olaaaaaaa......

En3 yg nie spesel tuk khaty restaurant kt Petaling jaya.Alamak aku xhengat alamat restoran tuh la weyy.Tapi xpe,nnt korang nmpak le alamat,no tepon kot kt board kedai dia tuh.

Tentang masakan dia sedap la jugak,better from restoran asam pedas Linda Onn.Last skali aku pegi dulu aku g mkn kt restoran Linda Onn,sekali jek aku pegi.Fuhhhh...langsung ngak cedap..nyesal aku.Dah la mahal xbesh plak tuh.Kalu sedap xkesah gaks lau mahal ponnnn.....

Masa kt KLCC semalam tetibe je en acid ajak aku pegi restoran khaty(nma singkat khadijah yek).Aku apelagi,bab2 makan mane ley tolakkkk HARUS pergiiii......lau x aku menyesal if tolak pelawaan en acid yg spesel tuhhh......


Cepat2 kitorg kua dr KLCC.Nasib bek ader encik GPS,cpt la gaks smpai.Nasib baik smpai cpt taw coz restoran ni jam 9mlm da tOtOp........uwiiiiiiii.....awal gak yek.

Xpe2 nnt kamoo layan jer ape yg ader kt restoran neh.....hehehe.....












kat depan restoran...nah amek no tepon n website restoran dia.......




tersenyOm aku menunggu makanan...ahakssss....




samo la en acid ponnnnn




alamak kami lupa nk snap gambo menu yg kami makan....alih2 dah abes baru ingat.Maklum le lapo bebenor....sowi yorrr.......




aku senarai kan aje yg kami mkn kay even gmbo xdo....
menu yg dipesan~asam pedas tenggiri,kambing tomato,tauhu telur,klapa jelly,longan n fresh orange~
harga xhengat...huhuhu....




cedap cedap cedap
nmpak piring lauk dia yg klasik tuh....pinggan mangkOk ms duk kampOng dolu2




dessert pengat durian~RM6.00~








tima kacih Dato' khaty kerna sudi bergambo.Beliau masih cantek menawan walaupon da 50-an.sama x kitorg..sama kan sama kan...uweekkkk...aku pasan..~suka suka suka~lalalalalala~korang ader ke dpt bgambo ngn Dato' Khaty...aku ader...hahahahahaha....


.........Aku pulang ke rumah da mcm ulaq sawa.........
berat bdn naik balek 2kg semalam...huhuhuhu........

No comments:

Post a Comment

NGOMELAN2