Thursday, June 17, 2010

~S.P.A.~

halluu......

Uh best gilak lau ader lebeh dwet,lebeh masa,lebeh lemak dan lebeh segala2 nya kan.Boleh aku pegi spa kan kan kan.Bukan per,duk dgr2 dak2 opis bisi ke spa,terasa plak nk pergi coz rasanya da lama sgt xmemanjakn diri kt spa.Bile kte g spa neh boleh merelaxkan diri,tenangkan fikiran yg kusut,mencantekkn body yg agak berkarat neh dan boleh tampil cantek(iyo ko?)....ehekkss...

Rasanya dah half year kot da xpegi spa.Biase aku suka pegi serenity spa kt bdr baru bangi......mmmg suka pegi situ coz puas ati la layanan dia.Produk tuk memanjakn diri pon besh.Boleh melembutkan kulit dan mewangikan badan kite yg dah lama x berjaga neh.......iye la suh en acid jadik tukang xmaw plak dia ek.urut menda len maw ler....hehehehe....pssttttt...


Pakej yg aku amek biase 4-steps.Mean tuk first step kite akan di masak dulu ngn sauna selama 15min.Kedua the whole body akan di scrub menggunakn garam laut or garam bukit or garam lava(gunung berapi nye lava yer).ketiga body kita akan di urut selama 45 min.dari atas smpai ke tapak kaki....sunggoh menyenangkn urutan yg di lakukan....bestttt sgtt...(terbayang neh waktu tulis neh...syiok lau skang dpt g sana).Dan last skali kita akan di mandi lulur/mandi susu selama 15 minit jugak.Badan bau sususus/////Kiranya tuk treament neh amek masa dalam 1 jam stengah lahh......kos plak dalam RM180.00(normal price).waktu promotion harga xtentu yekk.....

Nah aku kepilkn sekali gmbo2 tuk treatment td.Nnt time aku pegi...aku guna plak yg real kay.......

sauna




body scrub



body massage




mandi susu





Eeeeeeee....bestttttttt nyaaaaaaaaaaaa

3 comments:

NGOMELAN2