Wednesday, June 23, 2010

SEDIH...:-(

Outstation lagikkkkkk....uwaaaaaaa...
Tinggal lagi daku sorang2 kt umah selama 5 ari ......menci menci menci....
Ataupon sukakah aku....hahahahahaahha....gelak setan neh....

Ermm.....aku pon konpius sebenarnye samada aku suke or tak tiap kali en acid outstation.
Eheksss.....tp aku rasa more to sedih la kot sbb aku akan kesepian bile teman sOping,berpoya2,berdansa,berkecoh da gadOh xdo di disisi aku.

En acid outstation ke negeri di bwh bayu mulai esok smpai isnin next week.Mcm kejap tp bila en acid da pergi mcm bertaOn gaks tggu dia balek tuh.Aku mmg suka cari gadoh ngn ngn dia cozz aku mmg kaki gadoh ngn sape2 pon..hahahaha....tp ngn dia lagi terOk la.smpai bwrestling pon ader...."wrestling lagik satu tuh len yor"......waka waka waka....

Sempena en acid nk ke sana,ma ingin mgucapkn(wah da mcm ucapan kt mjlis2 plak) selamat pegi dan balek.Dan xlupa gak selamat berpoya2 ngn mak org bernama "betty" yek....ekekekekeke...

Dan yg paling penting jgn lupo wat balek cendera jantOng tuk ma kay......Luv U papa......muaahhhhhhss....




~U will come my soul for long~

No comments:

Post a Comment

NGOMELAN2