Monday, June 07, 2010

~kAWEn~


halluuu,


Majlis kawen neh mjlis kwn asben aku...uncle zainal aka pak misai nma dia....
Lau dia taw aku pnng dia pak misai,rasa2nye arini gaks dia cukur misai dia tuh...ehehehehehe...


Majlis ni ari ahad,lepas seari kami balek dr p pangkor.....
so far,mknan kenduri diorg sedappppppp smpai tgigit kuku aku...


Yang paling best ritu sume org cam pelek ape yg aku pakai ms g majlis tuh...
musti org duk ttnya2 nk g mjlis kawen ke nk g jalan2...
Sebenarnye en acid yg suh aku pakai cmtu coz pas g mjlis tuh kitorg nk amek abg dia plak kt highway sg besi.N sbelom tuh dia ajak aku carik brg kt sOping complex.so,xkn la aku nk pakai baju kurung plak.Sia2 jer,nk2 lau kena brg byk...huhuhu....tp xpe la kan aku kombinasikan pakaian aku tuh....


meh kte layan suasana majlis ritu.yang btempat di Dewan Orang ramai Kastam Kelana Jaya...






en acid,linda n meQ


en acid n uncle zainal(pak misai)

pengantin pada hari ini


photograper yg agak kacak hari ini...hehehe


caterer yg btugas...hakhakhak



meQ of the day





Parents pengantin



Sementara tggu abg ipar,kte karOke dulu kt metropoint kajang kay...yeaaahhhh...
mak aiii...bkn men lagik en acid kte yekkk


Serius bangat dong...hakhakhak


Lepas melalak.kte melantak la pulak kt Oldtown.....yummy3x



amek order dulu...aku mkn bread toaster ajek..peanut n butter..




Ini mee curry kegomaran laki den...patOt la gomok..hahaha


bajet sexy la neh...:-P


~Sekian sajer activiti kami pada hari tsebOt~
Tima kacih

No comments:

Post a Comment

NGOMELAN2