Tuesday, August 17, 2010

SESI BERJIMBA SEBELOM POSE

Salam semua,

Ini cerita sebelom puasa lagik,tapi taw2 je lah aku kan lau xsmpai sebulan menda tuh baru nk di jadikan cerita sensasi....aku sebnarnya xlayak jadik paparazi,cume ley jadi mamarazi jek...hehehehe....

Al kesahnya lagi seminggu sebelom pose aku kua ngn dak2 opis lama dulu masa keje smbilan kt KKM.Dorang nie(nomah & sab) satu bahagin dan satu unit lagik....memang gamat ah tempat keje tuh.Bab kena sound ngan boss perkara biase dah kot....hakhakhak....nak wat cmne lau dah dari azali mmg sore cmtu.lau tak kua sore cmtu ley stress idOp aku ngn nomah......miahahahaha....

Mula2 masok keje situ cam malu2 gak(biase la org baru),ingtkan ke'malu" malu haku tuh smpai le sebulan ke hape,tapi haram xsampai seminggu da terkenal dah kt unit tuh.ayooohaiiii baru nk menyopankan diri bile dah masok keje gomen neh.....last2 camtu gaksss......

Nak dijadikn cite,si nomah nie hah sibok hajak aku pegi merewang....aku plak maklum le bisneswuman mmg ah sibOk sokmo.lagik2 lau da ado laki neh.bertambah la sibOk aku.....byk menda kene wat kan kan kan...hekhekhek.....

Aku suko aje sebenarnya bab2 merewang,berjimba,outing dan seangkatan dengannya tuh,,,tapi kene pilih masa dan tempat yg sesuwei...baru lah aku pergiiii....

Meh lah korang berjimba bersama meQ.......layannnnnn.....

























~acara last cam biase ar.....melalakkkkkkkkkkk~

No comments:

Post a Comment

NGOMELAN2