Tuesday, August 17, 2010

MAJLIS BERBUKA PUASA BERSAMA FAMILI

Salam again,

Aku nk post pape yg patot sebelom aku berangkat ke tanah suci.Nnt da balek dari sana mesti byk post akan bertebaran kesah dari tanah suci ajek kan kan...hehehe.....

Pada 14/8/2010,famili en acid mengadakn majlis berbuka pose bersama kami sempena kami akan berbuka reramai kali ini je kan.....untuk ramadhan kali ini.Mintak2 ramadhan akan datang kami dpt berbuka bersama2 lagik...amin.....

Ramai xramai la yg balek,daripada 13 adikberadik en acid,dalam 10 beradik yg balek.Yang selebihnya ader perkara yg xdapat dielakkan lah kot...xpe....kami ok jek...janji makan kt kampOng.....huahuahua...

Sebenarnya berbuka bersama pd date tersebOt tidak dirancang pon tapo tetibe dpt cal dari kampOng mintak balek berbuka sekali.....apelagi,aku da en acid kene la cancel xtvt yg kami nk buat ritu....tapi xpe,permintaan org tua diutamakn.....hahahaha....





kipas akim kipas






siap bwk mercon nmpk...hahaha....







.....Da mcm rayer da.....

2 comments:

  1. Bila ko nak pergi umrah and bila nak balik?

    Dah sampai depan kaabah nnt.. ko tolong laa dokan aku supaya percintaan aku sampai ke jinjang pelamin yer.. hehe.. seriess tak tipu..

    ReplyDelete
  2. aku da balek neh......sume tuk kengkawan aku doakan bg pihak korang....amin....

    ReplyDelete

NGOMELAN2