Wednesday, August 11, 2010

SelamaT MenyambOt Ramadhan Al-Mubarak

Assalamualaikummmmmmm.......


Hueeeeeee.......bertemu kite ngan jayanya dia hari pertama bulan Ramadhan neh....Dan juga dengan keizinanNYA yang Maha Esa,maka kita bersatu lagi dibulan yg penoh kenikmatan ini.....


Aku sangat2 bersyukur pada ramadhan kali ini kerna dengan limpah kurnia dan rezekinya aku selamat berpuasa(tanpa ade keuzuran dan kekhilafan) dan mengerjakan terawih pada mlm pertama ramadhan....syukur alhamdulillah.....Rasanya mcm dah lama sunggoh aku tak pergi mengerjakan terawih(sungguh xmengenang budi aku ini)...


Dan yg paling aku syukuri pada kali ini kerna dengan keizinanNYA juge aku dan en acid akan berangkat ke Tanah Suci Mekah pada 18/8 nie(insyaallah)....lagi aku xtersangka dlm idOp aku yg serba kekurangan,akhirnya aku dipanggil mengadap Illahi di Tanah Suci.Sunggoh terharuuuuu(sobsebsobseb)..apatah lagi aku dikurniakan suami sebaik en acid(terima kasih banyak papa).....terima kasih Ya Allah.....sekali lagi mmg aku xdapat nk lafazkan dengan kata2 apa yg tuhan kurniakan aku selama ini.........


Diuji dengan banyak perkara dalam idOp,hingga pernah aku rasa macam tiada sinar dlm kehidupan aku yg lepas.....tetapi aku cepat2 sedar masa itu bahwa tuhan itu maha besar dan maha mengetahui apa yg diuji untuk hamba2 nya......Amin........


Apa yg kuharapkan selepas balek drp tanah suci nnt moga2 tuhan akan membuka hati aku menjadi seorang wanita muslimah yg sejati......hehehe......


Tapi jangan plak sesape expect aku akan berubah 100% yer....
Gambar di bawah sekadar hiasan semata mata....B-)






                         penghijrahan yang mungkin........

3 comments:

  1. InsyaAllah....jika Meq nak berhijrah ...masih x tlmbt,sesunguhnya pintu...x prnh ttutup...cantik pki tudung 2...

    ReplyDelete
  2. smga selamat pergi dn slmat kembali...jgn lupe kurma coklat!

    ReplyDelete

NGOMELAN2