Tuesday, August 03, 2010

Sempat X sempat

Elllooooo.......


Bukan niat dihati xmo mengupdate blog tetapi......
terlalu byk sgt tugasan yg hendak dibuat....
Lagi pula lau memblog atkde gambo xbeshhh kan.....


Weekend lepas aku gi KLCC jumpa kengkawan ms kt skolah menengah dulu....
.Tapi nie haaa pasal nk cite lebey2 kang gmbo dan bukti xdo...hehehe...
Aku jumpa azyya malek or aku pnggl Zie ms kt kelas dulu dan juge rawiah...


At last dpt gaks aku jmpa dorang neh esp si Zie tuh...
Bukan men ssh agik nk jmpa dia....aku rs lau aku nk jmpa najib lagi senang kottt(jgn mara haaa zie)...


Meh aku cite sket pasal peel membe aku 2org neh....

Zie


Orangya kecik molek dan comey
Ibu kpd seorg anak pompuan bernama Qyra(aktif gile ko,mcm mak dia gaks)
Suka cari gadoh ngn aku gaks dulu(takat bebel2 jek lah)
Anak penyelia Kemas(betolkn zie lau silap),tp kire ms tuh handal la tuh keje tuh
Kira idup senang gaks la dr aku tapi tak sombong dan pasal bagus
Walaupon aku sorang yg busuk dulu dia xpenah plak komplen(xtaw la kot komplen dlm ati)
Suka tolong menolong dlm myiapkan keje skolah(xkedekot ilmu)
Memang nakal abes dan satu kepala ngn aku(tu yg penting)
Jujur berkawan
Xcontrol cun(hehehe)
Hanya dia sorang kwn sejati yg aku ada




Rawiah


Orang nya agak 'tough' dan manis
Ibu kpd sorg anak pompuan gak bernama Balqis
Dulu agak kecoh jugak tp undercontrol
Pandai melukis gambo2 katun jepon(cantekkkkk)
Masa skolah xrapat sgt tp sekelas
Anak2 PERKAYA(Pertubuhan Anak2 yatim)




Sowi yek tuan2 dan puan coz gambo2 yg aku amek itu ari under construction lagi(hehehehe....xtrnsfer agy ke laptop).Insyaallah akan aku abadikan gmbo dorang kt blog neh....wahhh ayat xhenggat siot...wahahahahahahahaha....


Ku undur diri wat sementara waktu...




Sekian.

2 comments:

NGOMELAN2