Friday, August 13, 2010

KENDURI KESYUKURAN MENYAMBOT RAMADHAN

sALAM juMAAT,


Sebagai pembuka bicara hari jumaat yg mulia nie,marilah kite sama2 pergi membungkOs lauk pauk di bazar opis aku neh....hakhakhak......sajek jek wat saspennnn....alhamdulillah cam kenyang la pulok....hahahaha...B-)


Haaa....cite nya begini sebenarnya,cite nya aku nk gtaw kesah kenduri yg dibuat di kampong en acid sbelom pose itu hari...hehehe...lupe plak nk stori mori kek cini....tu la byk sangat mkn rendang daging smpai cite kenduri punya besh aritu tu pon aku lupe......maafkan hmba....


Biase mmg tiap2 taOn mak abah en acid(mak mentuo den la tu..hihihi) akan wat kenduri myambot ramadhan.Tapi kali nie cam beso la sket coz sjkali nk wat kenduri kesyukuran sempena aku n en acid nk g wat umrah neh(sowy...cite umrah agy....jgm bowink sudah baca eh).Jadiknya ritu nk dijadikan cite pnye la sibok nk wat keje...tp aku xwat ar coz da smpai lambat....mklum le siap g kursus umrah dulu kannn....xpon mmg sajork jek kot amek kursus hari tuh...hahahaaha........


Meh la kte gmbo2 kek hari tersebOt........


tersengih kak siti mengemop lantai.......




Bincang lagikkk.......tapi laok nya xnmpak pon(adoo kt dapo tu haaa...aku xle masok nnt kene masak skali...hakhakhak)




Xnmpk aku n k idah sibok neh mngelap pinggan mangkok nk bagi korang makan.....












Sekian sahaja tuk kendori kali ini...:-p

1 comment:

NGOMELAN2