Monday, July 05, 2010

Tompang glamer

haluuuuu againnn hukhukhuk,

Biase la aku lau rajin da smpai kan...hehehe....
Lagipon rini sepatotnya aku da kena kua wat banci tp big boss bg kelonggaran ngn menyatakn aku kena kua next weekkk...yehaaaaaaaaa...
Tapi yg xbesh nya tggl la aku melangok sorang2 kt opis neh coz org len da kena start wat banci neh....tsk tsk tsk....pada aku baik aku kua skali ngn diorg wat banci janji dpt together gether...huhuhuhu....Nnnt ley la gelak smpai terbalek doniaaaaaaa......

Tapi xpe di kesempatan neh aku ley wat byk post dan lain2 lagikkk bg menghiborkn atiku yg duka lara niii.
Cerita nya cmni,last week en acid ader program ngn MAS kn selama 21/2 ari.Pastu da siap register sume(aku gtaw bg pihak en acid la neh,kata tompang glamer kt blog aku...hakhakhak),boleh plak yg mlm tuh ader sesi ceramah ngn angkasawan pertama negara.sape lagik lau bkn Datuk Dr Sheikh Muszaphar Shukor (xtaw beto ke idak aku eja neh...kuang5x).haaa...pelagi teros aku plak yg xcited cipan bile dgr nma dia....wahahahaah...en acid xde rs pape pon.iye la dia da biase jumpa....aku takkkk...huaaaaaa....

Fuhhh....aku terus memaksa en acid amek gmbo dia bebanyokk,dak teman taw byk ke idak,nnt kamu tgk la sendirik yerr.......aku penah gak sbnrnya jmpa dia skali kt Restoran Rebung kt Bangsar nun(chef Ismail nye restoran) tp xsmpt nk bgambo....fuihhh ensem tp suara cam halus sket,cm fasha sandha pon ado...hehehehe...jgm mare ek Dr....

Takpe la cmtu,korang ingt aku memain ek...nah tgk sendiri gambor neh...lau xcaya gaks balek tido...hahahaaha......



intro ngn kapa tebang mini MAS dulu ek























~meQ punyo~

No comments:

Post a Comment

NGOMELAN2