Friday, July 16, 2010

NAK DATING TAPI.......

meQ dan en acid



Mownink semua......

Alahai nyampah tul la aku bulan neh......
en acid kena outstesen smpai 4 kali tuh,biase skali or 2 jer ponnn....
Semalam en acid ke Johor pulakkk......
Terganggu perjalanan dating2 kami yg biasenya kami akan melangOt ke klcc,sogo,pavilion,kelab2,bar2 dan lounge2.....huahuahua.....

Xglamer la kami cmni,nnt org da xhengat dah muke2 kami yg cute neh yg kami selalu ke tmpt2 tersebOt....
Bulan nape ntah melambak2 plak job yg company dia dapat....jap2 ke sabah,kelantan,johor dan sume negri di malaysia la...malas nk sebOt nyah....

Aku terkadang ghindu nk dinner skali ngn en acid,nk kua sOping(paling besh dan utama),tengok wayang,berkarOke,berdansa.....dan sume sume laaa....

Aku kan penyabOr orgnya...akan ku tunggu(lagu candy tuh),hingga tiba saat itu....akan kutunggu kaseh bila cinta bersemiiii.....huiiiiiiiii.....

Tapi en acid aku tepon semalam lagi best....kahkahkah...gelak dolu.....
Ingat nk jmpa abg kesayangan dia kt sana,last2 abg dia kena "ikat" kt bini abg dia tuh....hahahahaha...
Mcm tikus la plak takotttttt biniiii.....buduy la mamat tuh kan.....muke cam gengster tapi dalam hati ader kolam air panasss......xle bernafas lau nk g memane2....sudah sudah aku da mengarOt dah nih.....

Nanti bile en acid preeeeee,siap aku amek cOti lagik kang..balas dendammmmmm...

ok la cau laaaa..... 

No comments:

Post a Comment

NGOMELAN2