Wednesday, July 28, 2010

Fuhhhh......

Salam sejahtera semua,

Agak lama jugak aku tak memblog kan kan kan ....
Iya la skang aku da jadi wakil rakyat lagi kat kawasan laman umah aku,tu yg bizi xkire tempat neh...ehehehe...

Aku mmg betol2 xde mood nk update blog,asal nk update dgr sore boss melalak2 kt belakang aku....
budusss....benci fed up mak lampir sume ado...gerammm neh...

Nak2 plak ritu g amek vaksin meningitis pada ari jumaat lepas.Punya le ssh nk cari suntikan tuh....pegi klinik2 dan hospital gomen cam ampehsss.....bayangkan sume klinik dan hospital yg aku pegi xde vaksin neh...cilakak betol...panasss je ati akuuuu.....

Last2 aku ngn en acid gi Klinik private kt sebelah masjid kg baru,k.l(klinik halim) tuk dptkan suntikan tuh.....
Ayoyoyo......dah la tu,kena charge smpai 250 hengget tuk 2org????? ayoyoyoyoyoyooo....

Doc ckp mybe demam pas amek suntikan tuh,punya la kitorg memoyokan diri siap g tgk wayang bagai,soping karoke sume,balek2 dah kul 2pagi.....umang aihhhhh.....bapak giler kitorg ritu.....
Naseb baik tgk cite INCEPTION beshhh(setengah org yg xsuke cite2 cenggini mmg  la xbesh dorang ckp)........so,nk komen pe psl filem neh....no komen....mmg bestt gilerrrrr.....





~sowi gambo ntah pape la plak~





p/s: Ntah nape asek xdo mood jek mggu neh...nk kata PMS,da lepas da period,ayoooooo...aku benci jadi meQ....wtf....

No comments:

Post a Comment

NGOMELAN2