Wednesday, July 07, 2010

Majlis Pelancaran Banci penduduk Dan Perumahan Malaysia

Salammmmm,

Maaakkkk aiiiii bapok panjang tajuk en3 aku kali ni.Dah mcm nk wat karangan yg tidak lebih dari 500 patah perkataan pon ado....wawawawa.Semalam dah kejadian nie berlaku sebenarnya tp xsempat nk update secara live.Iye la keje aku bukannya ngadap blog ajek kan kan kan...hekhekhek...nmpak x kepoyoan aku nihhh.Aku xcited gaks la nk pegi smlm coz banci ni kan 10 thn skali jek.Mne taw kot2 10 thn lagik aku da xdo da...mknanya pendek umor la.Lagipon 10 taun akan dtg aku makin muda belia bertambah remaja.Kot2 da saket lutut plak nk pegi kan...hahahaha......

Okey la aku malas la nk ngomel pagi2 neh,t org ckp aku nie da mcm nenek dorang plak.Pagi2 da membebel jek.Ntah aku pon xtaw mane la aku dpt perangai membebel neh...ikot mak aku kot.Mak aku tuh ratu membebel World...kalah aishwarya Rai nun......Ni haaa lau nk taw di mana.....


Tarikh:semalam kan aku gtaw tadi...wahahahaha.maknanya 6/7/2010 la dik kak oiii...

Tempat:Dewan Tun Hussein Onn,Pusat Dagangan Dunia Putra Kuala Lumpur(PWTC la nama pendek)

Masa:10.00 pagi(pukul 9.00 da tercegat kt dewan,last2 g makan dulu kt cafe PWTC)


Beginilah aturcara majlis yg bleh aku simpul simpulkan......

10.00 pg- Ketibaan Jemputan

10.45 pg- Ketibaan Dif2 kenamaan

11.00 pg- Ketibaan YB Tan Sri Nor Mohamed bin Yakcob(Menteri di Jabatan Perdana Menteri)

             - Nyanyian Lagu negaraku dan lagu banci 

           
             - Bacaan doa

             - Ucapan aluan oleh YBhg Dato' Hjh Wan Ramlah Bt Wan Abd Raof
                Pesuruhjaya Banci Penduduk dan Perumahan Msia 2010

             - Ucapan Perasmian dan pelancaran
                Banci Penduduk dan perumahan msia 2010
                oleh YB Tan Sri Nor Mohamed bin Yakcob
                Menteri di jabatan Perdana Menteri

             -Persembahan Multimedia

12.30 tgh hari- Jamuan

1.30 petang- Bersurai


                Hari Banci: 6 julai 2010
Tempoh Pembancian: 6 Julai-22 Ogos 2010

Yang paling penting aku pergi bab makan tu laaaa.....hekhekehek..tp bukan sedap sgt ponnnnn....

Oh yer,gambo x transfer agy ke laptop yek,xsempatttt,nnt esok kusa tulat aku taruk okeyyyyy.Dah la,malas nk ckp psl banci lagi cuma aku post jek en3 psl banciii.Tapi jgn lupe yek kengkawan sumer lau ader pegawai2 dr perangkaan dtg banci ke rumah anda,harap sgt anda dpt bekerjasama.......caucincauuuu....




                                                       


                                                              ~meQ punyo~





No comments:

Post a Comment

NGOMELAN2