Friday, July 16, 2010

MAMAM JUMAAT

Hye anje,madam meQ dtg lagiiiiii....muahmuahmuah....

Hari ni xtvt kami ialah pergi ke jasko kt umah haku~tmn Equine~@---

Agak xbesh coz xcukup korum cam biase.dan bile xcukup cam biase mst ler xhavoc kan..
Iye la suara aku ayu nk dibandingkan ngn suara Miza,lau dia ado aku boleh berkolaborasi mengeluarkan album paling nyaring dan bising di dunia.....

Malas la nk tulis pnjg2 rini porut kenyang makan kt Tenpayaki.....
Pastu kami gi sOping kedai buku Popular dan dlm jasko plak....
Liza(dak baru join group...hehehe)beli buku kegemaran den gak(tingat kt Dla,dia yg perkenalkn buku neh kat aku)...Liza beli buku La Tahzan(jgn bersedih),melati beli baju kt jasko,me dan k zana xbeli pape...
Aku xbape suke sOping kt jasko coz xmnepati citarasa haku....hukhukhuk....

Enjoy la dengan gambo kami neh.....hukhukhuktuiiiii....


baju pada hari ini ~soda exchange english blouse n long skirt yek~(aku pown nk camwhore gaks....uweeekkkk)




chicken teppanyaki(menu haku)




Fuji Snow~air ABC jek lau bahase melayu~




alamak k zana ngn melati nye menu da licin baru ingt nk capture gmbo(cepat bona melantak heh)



Welcome to our group Cik Liza...hekhekhek....(xtaw laa smpai bile tahan ngn kami)



seperti norma~meQ n melati~







K zana blanje...aku amek 2 tuh(hotdog sausage dan donut coklat).Tq k zana...muah muah muah.....




dat's 4 tiz week.......muaaaahhhhhssss.....

3 comments:

  1. kihkihkih....nnt u coti poei la smpai muntah....

    ReplyDelete
  2. nasib aku tak der...tepanyaki aku tak suka...hahaha bukan tk suka tak pernah makan pun...wakakakkaka.....

    ReplyDelete

NGOMELAN2