Monday, July 05, 2010

Activiti Di Hujung Minggu

Aloooo evebodi,

Sibok sibok gaks tp nk gaks aku curi masa update blog neh....lau xupdate rasa cam xbesh plak idOp aku neh...hekhekhek...

Weekend ritu xgi memane pon,en acid bizi lagik laaaa...ermm xtaw le bile ley dating en acid neh.Rasa bulan pose la kot baru dapat...huahuahua...iye la dia tu kan bulan pose ngn raye smpai ley coti 2 bulan tuh...jelezzzzzz niiihhhhh.Bulan pose pon mengalahkn pompuan ley balek awal u....

Ingat weekend nk kua gaks tgk wayang ker,karok ker,sOping ker tapi cam malas plak.So,dari duk melangot kat umah cmtuh jek apekata aku bergotong royong walaupon sorang diri ngan membersihkn umah yg agak lama da tak ku serikn.....al maklum aku kan pompuan mithali...hukhuktuiiii....

Ari sabtu aku jux bersihkn toilet serta basuh baju ajek n duduk lepak tgk tv smbil mkn popcornnn...indahnya.....sang suria memasuki umah ku....uhh best gilerrrrr.....

Start pagi ahad kul 11.00 pg(wahahaha pagi ke tuh),aku mula mengerahkan tenaga ngn menyapu semua bhg umah double storey tuh,pastu xtvt mengelap brg2 kt dlm umah yg da berabuk,mengemop lantai atas dan tingkat bawah,menvakum dan last skali lipat baju2 yg berlonggok sket tuh......

Siap xtvt dalam pukul 3-4 ptg taww uolsss.....uwiiiiiiii.....bapak giler penat weiii tp berbaloi2....
Akhirnya umahku bersihhhhhhhhh...aku rasa laaa bersihhh...hakhakhak....

Kalu korang nk tgk bersih ke x,tgk2 la gmbo yg sempat aku catch up.....:-))))



                                                     1)Bilik tido





















2)Ruang tamu atas
















3)Bilik Tetamu merangkap bilik make-up dan baju aku


















4)Ruang tamu

























5)Meja makan

















6)Dapur





















~selamat berenjoyyyyyyy~

6 comments:

  1. wuma melati nanak kemas kak meQ??
    miahahahha!~
    ^o^

    ReplyDelete
  2. boley jek...meh cni kite kemaskn,jnji upah mkn pizaaaaaaaa....

    ReplyDelete
  3. bersih n kemasnye rmh Meq.....isteri mihtali le katakan rajin berkemas....tlg le bersihkan rmh kite juge...

    ReplyDelete
  4. k nurul,boley jek tp kena msk laksa sarawak tuk kiteeeeeee.....yehaaaaa....

    ReplyDelete
  5. asal ler umah u ni cantek sgt aunty??.....heheee..t nak serbu lah..nak menginap 3-4mlm ek...dh mcm hotel dah decoration tuh...i loikeeee..!!

    ReplyDelete
  6. k.long,bole jek...meh le serbu lau sudiiiiiii...hihihi.....

    ReplyDelete

NGOMELAN2