Wednesday, July 14, 2010

EEYAHHHH MARI KITA BERSENAM

Selamat pagi anje.......



Pagi2 neh elok lau wat en3 psl bersenam kan kan......
Bukan aper tetibe plak semalam pas balek keje aku terasa nk bersenam..
Bersenam camane dan di mana ,haaa yg tu yg kite xtaw tuh......hihihi...


Sebelom tuh sediakan tuala good morning sulu nk wat lap peloh yg menjirus2 kua tuh.....
walaupon baca je pasal en3 senaman pon bole berpeloh taw...
nak nak lagik skang ramai org bersenam kt depan pc or lappy jek...ehekssss.....
Ader ke takat main bola sepak guna ps3...adoiiiii...patot la gomok(sama la ngn aku gaks tuh).


Aku siap2 kn diri nk berjoging la kununnya tp cam nak ujan plak...
aisey time aku punya la bsemangat waja cmni ujan plak kaco....
Tapi xpe aku da sediakan payong sebelom hujan...
Bukan berjoging pakai payong ye kawan2.....

Aku berjoging jek dalam umah..~siyes aku tipo~.....hekhekhek....
Sebena nya aku naik beskal yg kayoh xbergerak2 tuh jek.....
tempat nya lagik senang lam umah ajek...xpayah sibok kena kejar dek anjing ker,kene ikot oleh org jahat ker,kena hon kt kete ke coz joging tengah jalan .......


Uis,aku nk cite sket keelokkan mengayoh beskal yg xgerak nie....
Ia elok utk menguatkn otot peha dan kaki....xlupe gaks tuk perot jadik mantop.....hehehe
Dannnnn yg paling penting boleh mengecikkn otot2 vagina anda yer puan2....
Tu pasal asben sayang kt bini memasing...sebab senaman nie lah......~cube jgn xcube~









PUNYALAH GADIS MELAYU NYA HAKU,NGAYOH BESKAL GUNE KAIN BATIK UUUUU



~meQ punyo~





2 comments:

  1. dah lama ke buat kerje ni pakai kain batik bersenam?...x pernah dibuat org...Meq2..

    ReplyDelete
  2. dah lame k nurul.....hukhukhuk.....lagipon mmg xle tggl kain batek....ghinduuu

    ReplyDelete

NGOMELAN2