Thursday, August 05, 2010

Warmed KLCC

Pagiiiiiiiiii.........................


Ngeh4x.......
Kta mulakan dengan senyom tawa dan mgucapkn syukur alhamdulillah dapat gaks aku muncul lagik di hari yg penuh nyaman ini.....


Nah zie malek amek gegambo mung neh...sibok sgt ndak kan...
Xnyempat2, taw le aku da agak nyanyok smpai lupe nk upload gambo neh....
Jangan mara haaaa........


Pagi2 yg bahgia nie aku nk post gambo yg aku dpt snap ms gi jmpa kwn2 skolah dulu...
Ala aku da cite ari tuh tp kali nie gmbo je la aku tarukkkk.....
Citer da tamattttt.........




















Pu3 yg agak 'buas' ~Balqis n Qyra
Tgk cmne dorang wat secret recipe tuh cam umah dorang.....huahuahua














   ~Ini la dia ZIE MALEK~(bukan Min Malik yek..hekhek)




                                    ~Ni pulak Rawiah ~




    ~MeQ n Zie selamanya........(geli zie dengor,tgk le cam maroh jek)

No comments:

Post a Comment

NGOMELAN2