Thursday, August 05, 2010

Semalam Yang Hangat

Hello Kembali....


Sebelom engkau ke mari tiada resah tiada khuatir.....
Menjelang kemesraan mu yang dirindu...hanya satu.....(bait bait lagu Wings)


Huahuahua....sajek jek aku nk menyuamkan dan menhangatkan korang sume....
Tunggu yek...ini mmg kesah sensasi giler.....
Laux baca rugilah seumor idOp korang.....
Ader korang kesah...hakhakhak....


Sebetolnya aku nk cite aku g tgk movie SALT yg xbape SALT tuh....
Tuh pon aku sajer nk pow en acid coz da teman dia g henpon baru....
Bukan nk beli tuk aku pon...iskiskisk.....
Xpe xpe tomorrow never die...
Ingat2 nk pow baju smpai 3helai tp ms plak xcokop...
Smpai Mines da kul 7.30mlm,pastu ke kedai phone belek2,plih2,intai2,pegang2,timbang2,lambong....tup2 da jam 9.00 mlm.....Lagipon lau aku g mines HARUS menonton wayang kt sana xkire cite apa pon...jnji preeee....wahahahahaha....


Elok2 smpai kaunter tiket TGV tuh da kul 9.00..
Citer yg ditayangkn waktu tu pon SALT tadik la....
Aku bantai ajek.....da lama xtgk angelina jolie tuh...hahahaha
Maklum le dulu bespren skang da xkawan dah coz dia tuh bersekedudukan ngn bukan muhrim....
Xnk ah aku kawan agik.......(uweekkkk...angelina muntah)


Aksi2 kami di sana.......


cam angelina jolie or angelinab colie...miahahahahaha.....






Amboi suko dpt tepon baru eh......uweekkkkkk(gambo aku harus la byk dr gambo en acid...waka waka eh eh)










Andai dapat kuundurkan putaran dunia.......

No comments:

Post a Comment

NGOMELAN2