Tuesday, September 14, 2010

Raya per-1

Salam,


Huuhhhhh.....punyalah bizi xsmpat nk hapdate psl rayer neh...
nie ponn curi2 update sebab sume duk masak kt dapor nung.....hahahaha...
iyo la den ni kan menantu anto....sesuweii bonar la tuh.....hakhakhak....


Raya pertama aku smbot kt Terengganu.Umah omak aku tuh kt kg temiang marang.
Pagi2 gi semayang rayer dulu kt masjid,nasib bek sempat dpt sembahyang sunat raya taw.....coz pastu aku dilanda penyakit pompuann.......huhuhuhu....


Pas balek dari masjid kami bermaafan(ngn en acid terlambat sket coz lupe,iyo la dio duk sibok amek gambo,tu yg lupo tuh).......mintak maap yer pa lagik skali...ampuunnnn pakk.....


Abes je makan polot kuning permintaan en acid tuh,kami merangkat ke kg jambu bongkok plak,umah bapak aku plak....ayoyoyoyo...ssh gaks byk umah neh....menziarah mak bapak ajek da satu ari raya......


alang2 gi kg bapak aku ttuh,kami melawat sume sedara mara sebelah bapak aku kt situ.....
kira penamat raye ari pertama kt kg tuh je la.....kte smbong plak raya ke 2 yek...daaaaaa.....

















































No comments:

Post a Comment

NGOMELAN2