Tuesday, September 21, 2010

ALAHAIIIII...........

Salam rayer tuk sumer......


EEEEE.......geram tahap gaban la masok keje minggu neh....
mencii betollllll.....
Korang mst nk taw kan aku menci pasai apo....
Lau xnak taw ponn xper....aku nk gtaw jugak....
aku xkira xkira xkira.....lantak lah korang nk marah ke x eh.....


Nie haaaa...CPU aku masok ICu kt Bhg maklumat....
Dah tu apo kekdahnya aku nk update blog aku nehh....
Kang xpasal citer rayer aku da sangkottt....
Nie pong tempat si nuar gajah nie aku balun guna pC dia neh...


Nua marah?pedulik hapa aku...marah lah...
meh marah cepatttt....
Dah la aku xdo mood....esok aku dtg balek tempat nuar neh...muahahahaha.....
Aku jadik org nomad minggu neh...ntah2 smpai mggu depan....padan hidung aku.......




babaiiiiii.......

No comments:

Post a Comment

NGOMELAN2