Tuesday, September 21, 2010

Merayap

Afternoon...hehehe....

Dalam menci2 aku sempt agik aku hapdate lagik neh...hakhakhak....
biarlah pon janji aku dpt hapdate....

Arini or ms lunch tadi patOt kami pergi open horse tuk JPM....
Tapi kami berempat ke Mines makan kenny rogers kt situ....
Aku ni kan anto kenny's....hahahaha....

Tapi kan iye2 jek ckp ngn opismate yg kami gi gi PICC makan jamuan  rayer tuh...
dorang xtaw yg kami meronggeng ke Mines...
Ntah2 dorang dah taw cume kami jek yg pasan pandai sangat kot....wakakaka...
xpe xpe......jnji kami makan kenny rogers....yummyyyy.......


Miza n melatiewwww........first time miza makan kenny's...hakhakhak.Nmpak x air coke yg ado 2 straw tuh????tu la air miza n meQ.....bajetttttttt...huahuahua.....





Nuar(emponya pc aku pnjam skang) n meQ-pelahap kenny's





Tapi dalam ati aku skang terbayang2 baju kurung moden kaler ijau pisang kt Mines tuhhh....huhuhu....
tulun tulun tulun..........belikan tuk aku.....pleaseeeeeeee........

No comments:

Post a Comment

NGOMELAN2