Thursday, May 13, 2010

Piala Thomas & Uber

Aku semmgnye suka tgk competition mbabitkn badminton dan aku sndiri suke main badmintonnn.......
aku suke aku suke......hahahahahah....(cm org gile la plak tetibe gelak puas2)
aku puass sbb smlm kite layak ke semi final piala thomas.Lau piala uber xyah ckp coz da taw da awl2 mst gulung raket punyer....lagik2 awal2 lagik da jmpa indon......

Uisss....smlm ms penentuan pseorngan ke 3,hafiz tuh maw gugur jantong aku nunggu nye,tiap kali dpt mata mlompat tkinja2 aku jap smpai nk runtuh katil...huhuhuhu....

Nak wat cmne,aku mmg suke badminton.......tp lau nk masok competition tuh mgigil plak walaupon takat wakil kampOng.....wahahahaha....

Pasni,msia akan fight ngn china plak,moga2 msia dpt ke final....
lau xdpt....kte tggun lgik 2 thn smpai la aku tuaaaaaa........


jmpa esok d semi finallllll.....

malaysia bolehhhhhhhhhhhhhhhh............




p/s: semangat neh....hihihihi.....

No comments:

Post a Comment

NGOMELAN2