Thursday, May 20, 2010

~Hasil Tangkapan En.acid~

Monink....................

Uis memain lagik aku pepagi neh da updat blog...huahuahua....
Iye la kan,xsabo2 haku nk letak hasil tangkapan laki den kek sini haaa....
Modelnye mestilah aku.....HARUSSSSS...hahahahaha....

Jangan plak korang muntah2 ek....
lau nk muntah gaks gtaw aku...aku ader pil julat neh...nk korang kena cirit birit plak disebabkn tgk muka aku yg HARUS cun menawan neh....Uweeekkkkk.....
jom kite layan dan pengsan bersama2 k........





Hasil pertama.......ayu x dgn jerawat ku yg suke mjeleskn tatkala aku sedang memosingkn diri......




Lalat pertama yg menjadi model di putrajaya.


Cincin kegemaranku yg diimport khas dr Uganda(abaikn pe yg ku ngarutkn)


masjid putrajaya



Nun jauh di sana jambatan putrajaya...terpanjang wat ms neh di daerah putrajaya :-)))


Cupcakes terbesar


Jalan2 di putrajaya


salah satu sudut di bilik tido aku.....ni dalam gelap yer gmbo neh d ambek...abaikn brg yg bsepahhhh....


aku lagikk...HARUSSSSS


HARUSS lagiiii.....siapkan beg plastik skang tuk muntah warna warnii..~techeeee~



mperkenalkan hero aku........nma mnja "papa tak"..teka la nape aku pnggl cmtuh...sape dpt teka dpt adiahhhhhh.....hehehe...
nak jugakkkkkkkkk tuhh








Selamat menonton sume.....
sekian,tima kacih

No comments:

Post a Comment

NGOMELAN2