Thursday, May 20, 2010

Aksi Gedikssss Terlampau

halluuuuu....

Haha...tgk tgk lau semangat aku da kembali,sampai 2 3 kali apdate blog seari pon xpo taw.....
haaaa baru korang taw lau aku dah mula gila bayang ngn blog neh...

Pelepang dulu aku baru korang dpt tgk aksi aku yg terlampau2 tuh.....
Da macam kuceng nk terberanank kt tepi jalan lagaknya....hikhikhik...

gambo nie da beberapa bln sudah sbnrnye..
diambek tika jamuan perpisahan dak2 sambilan kt tmpat keje aku...

Dsbbkan tika itu aku mcm keilangan arah aku xdapat la nk upload ek...
Tetapi tetiba arini aku "terjumpa" gmbo tuh lalu dgn semngat kental aku mengupload wlaupon aku taw ader yg xsudi menengoknye.....blueewekkkkk...
padan muka aku....


silalah silalah mencuci mata2 anda skali lagik....hihihihi....


Nilah kengkawan yg bhempas pulas kt Opisssss.(bajet cm ratu ular jek aku duk tgh...hahahaah...dkelilingi oleh dayang2 istana CPI)...sape rasa dia tuh silalah tag sendirik ek


Amboi bukan men korang ekkkk....makan x ngajok hantu makan neh....


Gediksss x aku ngn dak melati tuh.....cam LELAKI itu milik kami bedua...hahahaha


bersama akak akak opisssssss........jgn mare yer akak2 sume aku perdagangkn gmbo koranggg...t dpt royalti kte bg 5 okeyyyy.



Itu je la tuk rini,lau aku mabuk lagik aku apdat lagikkk yerkkkk.............hukhuktuiiiiiii.....








No comments:

Post a Comment

NGOMELAN2