Friday, June 25, 2010

~Yehaaaa...da dpt invitation card from Rizalman~

Salam hari Jumaat uols,

Lastly,dpt gaks aku kad dr Rizalman...hehehe...cntek kad dia.kaler biru lagik u....
Tapi sayang seribu kali sayang,aku dpt sekeping ajek kad tuh....

Dan event tuh akan diadakan pada hari sabtu bertempat di wisma Mstapha Kamal.Yg aku baca la kt kad tuh.Dan juga disebabkn  en acid aku mintak opismate aku teman kn.Tapi en acid taw la yg opismate aku ni temankn coz budak neh da biasa temankn aku ke mana aku nk pergi.Itu lau en acid busi giler smpai nk berfoya2 nkgn aku pon xsempat dah......

Next week aku perkenalkn opismate aku tuh yek kawan2.......

Sowi entry ni pon aku lupa nk amek gambo invitation kad tuh...
Iye la byk sgt minum coklat,tu yg lupa tuh(ade kena mgena coklat ngn lupe yek...hihihihi)

Nnt lau aku ingt aku upload balek kay gmbo kad tuh....

bye

No comments:

Post a Comment

NGOMELAN2