Wednesday, April 28, 2010

Gambo kasut Jimmy Choo & lain2

Mempersembahkan................

Craze Shoe





penOh ngn bebulu......
Kasot Merak
                                                        Kasot periuk kera kot.....hahaha....
                                                  Kasot Payong...abaikn gmbo haku...kekeke
                                                   Kasot pilihan haku,Bill Keith jer yg mampU
                                                    Antara sambaran aku.....
                                                 SibOk berdiscuss......
PWTC





SURPRISE.........
 
Sendiri Mau hengat la harganye......






pearl n diamond

2 comments:

  1. montel ko skrg yer.. hehe..

    p/s: aku rasa ko kenal lagi kot ex-bf aku yg mcm haram tu.. si Epie (aku ingat lg nama si bangang tu)

    ReplyDelete
  2. wakakakaka.....montel sngguh,dlu kang aku slim melim...hahahaha...

    ooooooo....si epie tuh ker????maw aku hengat dia tuh.dia kwn ngn bf kma dulO kn?

    ReplyDelete

NGOMELAN2