Sunday, October 23, 2011

Dinner @ Victoria station

Hye....


Selamat malam sume...first time aku update di waktu tgh malamm....hehehe...


Bukan ape,ni kes sebab dinner kt Victoria station la neh.sambOt besday la katakan.
Emmm.....sebelum niemmg xpenah makan pon kt sana,so kali ni hubby belanja kat sana utk julung kalinya.
Sebelum nie pernah gaks dia ajak tp mcm xmenarik je nk g...
Aku lagi prefer kedai makan cam uptown damansara tuh...rasanya lagi power dan sedap steak dia(kedai Ali baba).


Dah terai mlm nie....kompom la sangkaan aku yg steak kt uptown mmg lagi sodappp...huhuhu...
Tapi xpe la kan org dah nk belanja aku telan je la...gmbo xdan agy nk upload...nnt eh...


Menu yg aku mntak grilled chicken(mushroom source) wit shark fin...emm shark fin was better compare to other places...hubby plak mntak grilled chicken(blackpeper source) wit lobster ape ntah...hahaha...


But tempat dia mmg cntek dan kemas.....
Lau nk taw beh ke x tempt tuh gi la ramai2...;-P
hubby plak 

1 comment:

NGOMELAN2