Monday, April 11, 2011

BENGANGGGGG

Hye,

Sempena membuka tirai blog yg dah lama aku xupdate nie kusertakan dgn perasaan yg amat tidak puas ati,marah,benci,saket ati dan seangkatan dengannya....

Ntah kenapa aku rasa amat sangat MARAH hari ini dengan perangai org gomen yg berpangkat besar dan tua dan suka pilih bulu itu...

Dah dasar org gomen pada asasnya lagi2 yg tua kerepot mmg mcm tuh perangainya...
Xkira la ko tuh bertudung singkat,tudung laboh,xbertudung....mmg cmtu lah perangainya....

Patot la org gomen nie esp yg senior3 yg da pencen tuh berkelakuan mcm nie....

BODOH sungguh bodoh bile dikenangkan mdapat kepala yg serupa taik...
aku rasa taik lg bagus dr dia...
lau nk taw psl taik baca la buku politik bertajuk SHIT(tahi) hasil tulisan Dato' Professor Emeritus Shahon Ahmad (Sasterawan Negara) dan mmg terbukti apa yg ditulis oleh beliau itu benar belaka.

Tak perlulah aku nk tulis ape sebenarnya org yg serrupa taik tuh buat kat aku,cukup sekadar aku samakn dia dengan tahi jek...


Sekian,wasalam.....


No comments:

Post a Comment

NGOMELAN2