Monday, November 15, 2010

Mengapa??????

Hye uols,

Malas tul skang nk update blog...
nape ntah...geram tulll bile penyakit malas mule melanda......
Tak taw la kot2 sbb keje yg makin byk neh kan smpai terbantot keje eden.....
Adoiiiiiiiiiii.......

Tapi sebelom malas kembali melanda diri aku...
Nak gaks la akubercerita sket cam penglipo lare....

Ermmm....
kesahnya begini,adik aku yg bongsu nie duk ngn aku la skang...
Dulu dia penah dtg taon 2008 duk umah aku....nak keje katanya...
dah tu sbgai akak yg mithali neh kena la tulun kan...
Alih2 da tulun masa tuh dia plak wat hal...
mmg tercabar betol masa tuh...
Masalahnya bukan hal kecek sume hal yg beso...
Lau org lelaki yg taw kesah dak lelaki nakal cmne mst taw la kan..
Aku malas nk sebot kt cni....
Sampai aku pon da naik meroyan dah masa tu...
xtaw nk wat cmne.....

Last2 en acid nya cara...anto dia balek kg balek
senang cite,bia dia taw cmne plak nk ido[ sorang diri..
org bagi bantuan xmo dikenang or dihargai.....
amek ko kene balek kg....

Tahun ni,masa raye ritu adik aku td nie gtaw nk pollow aku lagi skali.
Nak mulakan idop baru katanya....cam lawak pon ado...
xpo2x...kami ni bukan kejam sgt pon...
kami terima dia balek duk ngn kami...
Skang da masok 2bulan so far xdo lagi menda2 or ader kes yg memeningkan pala hotak aku...
Cuma baru2 nie adek aku ni gatai tgn gi pakai baju yg en acid baru beli....
asgtafirullahaalazim....ampehsss...
Jatuh kredibiliti aku sbgai sorang kakak yg cemerlang...huahuahua....

Tapi xpe....bagi en acid tuh kes terpencil...
mybe adik aku baru merasa baju yg cantek2 kot......hahahahaha...
Masalhnya bdn dia tuh xsama ngn en acid...dia tuh cekeding....
bole plak dia pakai lak tuh...
Lantak ko la labu....jnji ko xwat menda2 kotor sudahhhh....

Ari tu kena la gaks tazkirah ngn en acid jap....
xpe2x...perkara kecik jek.....

Mintak2 adik aku tuh ley jadi insan yg baik....
aku sayangkan dia......
Aminnnnnn........

No comments:

Post a Comment

NGOMELAN2