Thursday, October 21, 2010

Besday surprise~party~

Salam semua,


Hari ni nk cite psl kejadian semalam......


Aku ingat xde la surprise from en acid....
maklum le kan da lama sgt relationship kami nie......hehehe.......
Tup tup....


Haaaaa......nak taw tak???
Dalam kul 1030 gitu,anuar(opismate)pakat amek kek kt lobby dan wat naik ke opis kami....
Haaaaa...terkezut berOk la gaks aku even mmg da serupe berOk pon daaa....wakakakaka....
Nua letak kek(LV kek tuh...hahahaha) tuh atas meja n aku plak yg konpius pekemenda ntah tuh...
Siap tnya byk kali kt nua sape yg bagi....
Nua ckp da tento la laki ko.....hahahahahahaha....lawakss jek plak


Iye la,mne nk caya nya xpernah2x en acid anto kek kt opis...
Dah la bentuk xserupe kek dah....
maw x cam berok nya aku....


Dah settle dah psl kek tuh.kitorg pon g lunch...
Balek2 dari lunch ade plak sejambak bunga Lily atas meja haku....
Nua gak yg jadi mngsa.aku ingt dia tali barut en acid...
ghupe2nya kompom dak kedai bunga yg antooo...
Sunggoh manis momen tuh...xdpt nk lupe agik...hahahaha....


Aku apalagi,bersakan le amek gmbo ngn kek n bungeeee tuh....
Jgn mara eh,bagi chance kt besday aku taon nie beraya sakan......20102010...
Ingat smpai mati...


Semalam xle balek awal coz memasing ado keje...
xpe lah aku tggu jek smpai abes waktu keje....
Untong2 kot ado adiah...hahahaha...


Smpai umah...xdo pon adiah tuh....
hampa......


Da baek2 lepak tgk tv kul 530,tetibe en acid ajak g KLCC...
Aku tnya wtpe....
En acid ckp ikot aje la...
Aku pon menonong la ikot...iya le ajak g KLCC mst dia nk bg adiah la tuh...kekekeke...


Smpai2 sana dia ajak masok isetan....ermmmm aku ikot je la....jgn jadik setan udah...
Ingt suh pilih adiah kt situ,alih2 kua dr isetan ajak aku pegi COACH butik...
Aku da tersipu2 malu daaaaaaaaaaa...................
Bukan pe,kt situ kan mahal2 brg nya.....iyr ke dia nk beli tuk aku neh...
Xpe2x aku turutkan ajek...


Masok Coach suh aku pilih nk aper...
Haaaaa giler aper kang aku amek yg rege 2k kang br taw...
Tapi dia da sedia mklum skang kegilaaan aku sling bag n ala wrislet gituuu...
mesti la aku nk yg cam tuh...
Aku mmg da aim sbnrnya jenis wrieslet kalerpul nie da lama...
Rege around 500++......ok la kot....
mmg aku suke sgt wrislet tuh....
Tapi malu agy nk amek...
en acid ambek dan terus bayo jek....
Dah settle kan en acid kata.....


Aku pon sambar bungkusan dan kua....hahahahaha...
bapak giler gelojoh....
TQ sooo much papa....taon depan beli coach agy  eh....wakakakaka...


Layan aksi gedik semalam......miahahahahaha....








LV cake












iyer ke idak kek neh?????????takot jek nk makan....mklum le sakai jap..hahahaha....





























Mungeeeeeeeeeee Lily












Anis,meQ jia,meQ,honey n k nurull.....






Hadiah drp en acid..........'wrislet' coach yg kalerpul...beshhhhhh








No comments:

Post a Comment

NGOMELAN2